López Patiño

Área de Fisioloxía

mlopezpat@uvigo.es

Breve CV

Marcos A. López Patiño é Licenciado e Doutor en Ciencias Biolóxicas pola Universidade Complutense de Madrid, UCM (Madrid, 1997 e 2004 respectivamente). A súa actividade investigadora inclúe a publicación de 50 artigos científicos (JCR), e 2 capítulos de libro e ten participado en máis de 30 congresos nacionais e internacionais. Froito da súa labor investigador realizáronse 2 Teses de Doutoramento (e outras 2 pendentes de rematar), 2 Teses de Licenciatura, así como varios Traballos fin de Máster e de Grao. Ademáis de ser investigador principal nun proxecto de investigación, ten participado de xeito ininterrompido en diversos proxectos nacionais e internacionais desde o ano 1998 ata a actualidade, tanto en calidade de membro investigador como formando parte do equipo investigador.